Monday, February 28, 2011

Menuju Kerjaya~


Assalamualaikum wbt..

7hb hari tu aku start praktikum. Tak sangka, cepat nau mase berlalu, rase baru je masuk U hari tu..tup tup skang ni da kna praktikal..Aku pilih SMK PUTRAJAYA PRESINT 9 (1). 
Banyak sebab aku pilih tempat tu:

 #1 Dekat dengan umah akak aku 
#2 Tak payah carik umah sewa
#3 Boleh jalan kaki je
# 4 Boleh balik umah sesuka hati sebab dekat..heee


korang nampak tak kesimpulan dari ke empat-empat sebab di atas????
yeeeeeeeee..
jawapannya ialah:
jimat wey..save bajet..hahaha
yela..opkos! kena la kira sume-sume 2 sebab nya praktikal xdapat gaji..di ulangi GAJI..
capslock di situ supaya korang nampak dengan jelas..ok toksah dok banyak cite..korang tengok ah sendiri kehidupan aku sehari-hari kat situ bes ke tak.. 
 minggu pertama.
masih bersemangat kental dan waja seakan-akan proton waja!

minggu ke-2 da kena pegi mesyuarat PIBG..di pagi hari hujung minggu hari Sabtu..aduss xbesh xbesh..

sume da berstatus puan..aku je cik..haha sebab tu femes dan glemeres aku kat sekolah ni..femes ke? wekkk
yang baju hijau cikgu suhana, baju oren cikgu fizah..kat tengah tu opkos la aku..


bergambar dekat misi dan visi sekolah..

cehh..nampak sangat nak tunjuk kononnya diri ku ini amat berdedikasi..hahahha
hambek kau!

daaa..


2 comments:

zixol said...

wah cantik sungguh skolah..!

Ninos Aydah said...

tQ..bkn i punye..heee